Top

Hoe plaats je een bestelling?

Hoe een bestelling plaatsen bij Printhut?

1. Ga naar het product dat je wenst aan te kopen en duidt alle opties aan. Bij kledij zal dat bv de maat zijn, de kleur van het kledingstuk, het model, de kleur van de bedrukking. Je kan soms ook aanduiden of je een zijde wilt laten bedrukken, of beide zijden.

Bij borduren van kledij zal je bv ook moeten aanduiden of je al een borduurbestand hebt, welk kleur garen je wenst te laten borduren, etc. 

2. Bij de meeste producten is er ook plaats om zelf iets te typen in een tekstveld, bv om ons uit te leggen wat we mogen bedrukken, hoe groot, op welke plaats, welke tekst of andere informatie die je kwijt wilt.

3. Als je alle opties aangeduid hebt dan leg je deze in je winkelwagen, maak je een account aan of log je in als je al een account hebt.

4. Daarna zal je de keuze hebben in verzendwijze. a. Je kan er voor kiezen om je bestelling via de brievenbus te laten versturen (let natuurlijk op dat je bestelling wel door de brievenbus kan!). Verzenden via brievenbuspost is de goedkoopste manier om te verzenden maar je bent als koper wel zelf aansprakelijk voor de verzending. Als een verzending via brievenbuspost verloren gaat kunnen we je dus niet verder helpen hierbij.

b. Een andere mogelijkheid is verzenden via een afhaalpunt van bpost. Je duidt dan "bpost bpack pakjesdienst" aan. In het scherm dat daarna volgt kan je bij "opmerkingen" nog invullen naar welk postpunt je het verstuurd wil hebben.

c. Je kan natuurlijk ook kiezen voor verzenden via bpost naar je thuisadres. Je kiest dan ook voor 

"bpost bpack pakjesdienst". We sturen je bestelling dan naar je thuis.
Deze twee verzendwijzen zijn verzekerd! Als er een verzending verloren geraakt nemen wij contact op met bpost hiervoor.

4. Hierna duidt je aan welke wijze van betalen je verkiest.
a. Je kan kiezen voor "vooruitbetaling bank". Je krijgt dan een mail van ons, nadat je je bestelling voltooid hebt, met rekening nummer waar je je bestelling kan op betalen. 
b. Je kan kiezen voor online betalen met bancontact (mistercash), kbc, belfius, paypal, etc.

We starten pas met je bestelling te verwerken als je betaald hebt. Bestellingen die niet betaald zijn binnen 14dagen annuleren we.

Nadat je je bestelling hebt voltooid krijg je van ons een email. 

5. We houden je verder op de hoogte van het verloop van je bestelling via mail.

6. Bestanden aanleveren

Natuurlijk kan je, behalve in het tekstveld invullen welke bedrukking je wenst, ook een foto of een logo aan ons bezorgen:
Doormailen naar eva@printhut.be
Via messenger naar Eva Saegerman

Via Wetransfer.com uploaden naar eva@printhut.be

Via uploaden hieronder
OPGELET: doe dit NA dat je je bestelling hebt geplaatst! We krijgen vaak fotos en bestanden van klanten waar we geen bestelling van hebben ontvangen.



MATEN

We krijgen heel vaak de vraag "vallen deze normaal, klein of groot uit". Dat is bijzonder moeilijk om antwoord op te geven. Want klein of normaal, ten opzicht van wat? Ten opzicht van kledij van jezelf, Dat kunnen wij natuurlijk onmogelijk weten en beoordelen. We gaan er van uit dat de merken ongeveer de standaardmaten aanhouden. Twijfel je, neem dan een maat groter! Niets is zo jammer dan kledij dat je niet aan kan doen! Kledij te groot kan je nog lekker dragen met een truitje of extra T-shirt onder.

Hieronder zie je een tabel met de meest gangbare maten in Europa.